Jos olet vastaanottanut vialliseen / kuljetusvaurioituneeseen tuotteen, autamme tietysti parhaamme mukaan korjaamaan asian. Käsittelemme reklamaatiot tapauskohtaisesti, joten on tärkeää, että otat aina yhteyttä asiakaspalveluumme “Asiakaspalvelu” -lomakkeen kautta, kun haluat tehdä valituksen. Valituksen käsittelemiseksi mahdollisimman sujuvasti tarvitsemme mahdollisimman yksityiskohtaisen kuvauksen viasta sekä kuvia / filmejä, jotka osoittavat tuotteen vian / virheen.Joissain tapauksissa meidän täytyy saada tuote takaisin tutkittavaksi, ja joissain tapauksissa riittää, että asiakas voi todistaa virheen esim. kuvalla, joka osoittaa selvästi vian. Mikäli meidän on otettava tuote takaisin, maksamme luonnollisesti rahtikulut mikäli tapauksesi hyväksytään. Pidätämme oikeuden käsitellä valitusta 20 työpäivän ajan.
Rahtivaurio
Jos lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä huomaat, että lähetys on vaurioitunut näkyvästi kuljetuksessa, siitä tulee ilmoittaa heti rahtiyhtiön edustajalle. Tämä koskee sekä kun itse noudet paketin edustajalta että kotiinkuljetusta. Jos avatessasi lähetyksen huomaat, että sisältö on vioittunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ”Asiakaspalvelu” -lomakkeen kautta 4 työpäivän sisällä.