Saa ensimmäisenä valikoidut alennukset ja vinkit keittiöön
*Alennuskoodi on henkilökohtainen ja voimassa ainoastaan yli 59€ ostoksissa. Rekisteröitymällä hyväksyt valikoitujen tarjousten & ruoanlaittovinkkien vastaanottamisen sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä KitchenTimelta. Voit peruuttaa uutiskirjeen koska tahansa.
Liitymme KitchenTimeen! Kiitämme Makujakaupan vuosistamme ja odotamme innolla muuttoa. Löydät saman, kattavan valikoiman keittiö- ja leivontatarvikkeita KitchenTimelta jo nyt!
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoskorin?
Nykyinen ostoskorisi poistetaan, jos päätät jatkaa näiden tuotteiden kanssa
ADVENT DEALS! Uusia tarjouksia uskomattomin hinnoin joka adventti. Osta nyt»
Lurchin motto vuodesta 1995 asti on ollut valmistaa loistavia tuotteita, jotka mahdollistavat luovamman ja nautinnollisemman leipomisen sekä ruoanlaiton. Yritys tarjoaa laajan valikoiman erilaisia keittiötuotteita ja –välineitä ja kehittää valikoimaansa jatkuvasti voidakseen luoda uusia, käteviä ja jännittäviä tuotteita asiakkailleen.
Käytännöllisyyden, laadun ja luotettavuuden ansiosta Lurch on luonut trendejä jo pian 20 vuoden ajan keittiövälinealalla. Nämä kolme ominaisuutta ovat tehneet Lurchista erittäin arvostetun tuotemerkin ammattilaiskokkien ja amatöörikokkien keskuudessa. Tänä päivänä Lurchin inspiraation lähteenä toimii terveelliset elämäntavat, joten yrityksen valikoimasta löytyy paljon terveelliseen ruokailuun suunniteltuja tuotteita. Lurch on esimerkiksi kehittänyt terveellisiin elämäntapoihin ja käytännöllisyyteen keskittyvän tuotevalikoiman vegaanikokki Attila Hildmannin kanssa.
Funktio – tuotteen täytyy täyttää tietty tarkoitus. Tämä kuulostaa loogiselta, mutta ei aina ole sitä. Lurchin tuotteet on suunniteltu päivittäiseen käyttöön ja niiden tulee sekä toimia että kestää arjen askareissa. Tuote ei lähde markkinoille ennen, kuin sen toimivuudesta voidaan olla 100% varmoja.
Laatu – yksi prioriteeteista on sekä materiaalien että niiden yhdistämisen laadukkuus. Koko prosessin täytyy olla samalla laatutasolla, jotta myös tuotteista tulee halutun kaltaisia.
Innovaatio – Lurchin tuotekehittely yksikkö kehittelee jatkuvasti uusia ratkaisuja ja parannuksia jo olemassa oleviin tuotteisiin. Tavoitteena on löytää ratkaisuja, jotka tekevät keittiössä olemisesta entistä hauskempaa ja helpompaa. Lopputuloksena on usein ennennäkemättömiä tuotteita, oikeita innovaatioita, jotka mullistavat tapoja toimia keittiössä.
Design – kaikki tuotteet on suunniteltu periaatteen ”design seuraa funktiota” mukaisesti. Tämä tarkoittaa, että tuotteiden design on ajaton, jotta kaikki tukee tuotteen perimmäistä tarkoitusta ja jotta tuotteen voi todella sanoa olevan pitkäikäinen.
Tunne – tunteilla on tärkeä osa ruoanlaitossa ja leipomisessa. Se on hauskaa, se on jännittävää ja lopputulos saa aikaan useimmiten hyvän reaktion. Keittiövälineet muodostavat tärkeän osan tätä tunnekokemusta, ja koska niitä käytetään uudelleen ja uudelleen, on tärkeää, että myös välineet antavat hyvän tunteen.
Kestävyys – tuotteet eivät toimiakseen tarvitse sähköä, sillä Lurchilla uskotaan, että laadukas ruoka valmistetaan käsin ja kestävää kehitystä ajatellen – tällöin se on sekä terveellistä että hyvää ympäristön kannalta. Tuotteet on myös valmistettu pitkäkatseisesti, ne kestävät aikaa ja on valmistettu sekä ekologisten että sosiaalisten standardien mukaan.
Tuotteissa on tärkeää, että ne toimivat toivotulla tavalla ja täyttävät tarkoituksensa, mutta heti toiseksi tärkeintä on, että tuotteet näyttävät hyvältä ja saavat myös käyttäjän tuntemaan itsensä hyväksi. Tämän takia design on hyvin tärkeää tuotteille.