Saa ensimmäisenä valikoidut alennukset ja vinkit keittiöön
*Alennuskoodi on henkilökohtainen ja voimassa ainoastaan yli 59€ ostoksissa. Rekisteröitymällä hyväksyt valikoitujen tarjousten & ruoanlaittovinkkien vastaanottamisen sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä KitchenTimelta. Voit peruuttaa uutiskirjeen koska tahansa.
Liitymme KitchenTimeen! Kiitämme Makujakaupan vuosistamme ja odotamme innolla muuttoa. Löydät saman, kattavan valikoiman keittiö- ja leivontatarvikkeita KitchenTimelta jo nyt!
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoskorin?
Nykyinen ostoskorisi poistetaan, jos päätät jatkaa näiden tuotteiden kanssa
Brabantia on perheyritys, joka perustettiin Hollannissa Aalstissa vuonna 1919. Yritys on alusta asti uskonut rehelliseen tuotantoon ja toimintaan ihmisten kanssa, joille laatu on tärkeää. Yrityksen luomat tuotteet on tehty kestämään ja suunniteltu arkipäiväiseen elämään.
Aktiivista työtä ympäristön hyväksi
Yritys perustettiin 15 ihmisen johdosta vuonna 1919 ja alkuvaiheessa tuotanto koostui maitokannuista sekä erilaisista kannuista ja karahveista. Toisen maailmansodan jälkeen Brabantia alkoi kierrättää vanhoja tinasta tehtyjä maitokannuja ja auttoi valmistamaan niistä kuppeja. Tämä toimi lähtölaukauksena yrityksen työlle paremman ympäristön puolesta. Yrityksen arvoihin kuuluu olennaisesti lupaus työskennellä kestävän kehityksen puolesta, paremman arjen puolesta ja työskennellä niin, että tulevilla sukupolvilla on entistä parempi maailma. Brabantian filosofian mukaisesti, jotta planeetta säästyisi turhalta jätteeltä ja rasitukselta, kaikki tuotteet on valmistettu kierrätettävästä materiaalista.
Brabantia ei tuota ainoastaan järkeviä ratkaisuja kaikkiin keittiöihin ja arkipäivään vaan myös parempia ratkaisuja maapallolle. Yrityksellä on ISO 14001-sertifikaatti ympäristönhuomioimisesta tuotannossa ja yritys asettaa päivittäin erittäin korkeita vaatimuksia ympäristökysymyksille.
Brabantian tarkoitus on parantaa arkipäivää kauniilla tuotteilla ja konsepteilla, jotka on valmistettu selviämään arkipäivän haasteista, mutta joita on hauska käyttää päivästä toiseen. Brabantia haluaa tehdä arjesta tehokkaampaa ja yrityksen kaikessa toiminnassa näkyy kiinnostus arkipäivän valintojen parantamiseen.