Saa ensimmäisenä valikoidut alennukset ja vinkit keittiöön
*Alennuskoodi on henkilökohtainen ja voimassa ainoastaan yli 59€ ostoksissa. Rekisteröitymällä hyväksyt valikoitujen tarjousten & ruoanlaittovinkkien vastaanottamisen sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä KitchenTimelta. Voit peruuttaa uutiskirjeen koska tahansa.
Liitymme KitchenTimeen! Kiitämme Makujakaupan vuosistamme ja odotamme innolla muuttoa. Löydät saman, kattavan valikoiman keittiö- ja leivontatarvikkeita KitchenTimelta jo nyt!
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoskorin?
Nykyinen ostoskorisi poistetaan, jos päätät jatkaa näiden tuotteiden kanssa
Skip Hop on designyritys New Yorkista ja suunnittelee tuotteita uusille äidille ja isille sekä tietysti lapsille.
Ellen ja hänen miehensä Michael olivat molemmat uusia tekijöitä vauva-alalla – Ellen oli aiemmin toiminut tuoteinnovaatioiden parissa ja taiteellisena johtajana ylellisyystuotemarkkinoilla, kun taas Michael oli toiminut 15 vuotta tekniikan alalla yrittäjänä. Nämä lähtökohdat loivat Skip Hopille sen oman, erityisen vision. Skip Hopille olemassa ei ole ongelmaa, johon ei ole ratkaisua. Yrityshenkeä rakennetaan jatkuvasti ja yrityksen filosofian kulmakivenä on luoda unohtumattomia hetkiä.
Skip Hop on nykyään globaali lifestyle-brändi, joka ottaa huomioon niin vanhemmat kuin lapsetkin. Tuotteita myydään nykyään maailmanlaajuisesti Kiinasta Puolaan, Ranskasta Meksikoon ja Austraaliaan – kaiken kaikkiaan yli 30 eri maassa.
SkipHopin laajasta valikoimasta KitchenTimella löytyvät lapsille tarkoitetut eväslaatikot, juomapullot, lautaset sekä aterimet. Kaikissa tuotteissa on hauskoja eläinteemoja esimerkiksi pöllöjä, mehiläisiä, leppäkerttuja ja apinoita. Tuotteet ovat suloisia ja kiinnittävät varmasti myös lapsien huomion ruokailun aikana. Eväslaatikot ja juomapullot ovat käteviä koko perheen lähtiessä retkellä tai lapsen lähtiessä retkelle päiväkotiryhmänsä kanssa.
Ellen Diamant, palkittu suunnittelija, alkoi 2000-luvun alussa luoda yrityksen ensimmäisiä tuotteita ja aivan ensimmäiseksi tuotteeksi muodostui hoitolaukku. Skip Hopille tärkeää on luoda tuotteita, jotka ovat toimivia ja joissa muotoilu ja design tukevat tuotteen käytännöllisyyttä, mutta samalla tekevät siitä kauniin. Yrityksen ydinfilosofia on tehdä niin sanotuista ”must-have”-tuotteista tavallista parempia.