Saa ensimmäisenä valikoidut alennukset ja vinkit keittiöön
*Alennuskoodi on henkilökohtainen ja voimassa ainoastaan yli 59€ ostoksissa. Rekisteröitymällä hyväksyt valikoitujen tarjousten & ruoanlaittovinkkien vastaanottamisen sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä KitchenTimelta. Voit peruuttaa uutiskirjeen koska tahansa.
Liitymme KitchenTimeen! Kiitämme Makujakaupan vuosistamme ja odotamme innolla muuttoa. Löydät saman, kattavan valikoiman keittiö- ja leivontatarvikkeita KitchenTimelta jo nyt!
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoskorin?
Nykyinen ostoskorisi poistetaan, jos päätät jatkaa näiden tuotteiden kanssa
Guzzini on italialainen vuonna 1912 perustettu yritys, jonka perustana on aina ollut innovaatio. Yrityksen perusti Enrico Guzzini, joka avoimin mielin ja omia kokemuksiaan hyödyntäen uudelleen lanseerasi antiikkisen käsityömuodon eleganttien häränsarvesta tehtyjen tuotteiden valmistamisen.
Nykyään Guzzinin tuotteita löytyy yli 85 eri maasta – kodeista, ravintoloista ja hotelleista. Syy menestyksen takana on suurimmaksi osaksi jatkuvan uteliaisuuden ja innovaation ansiosta. Guzzinin toimintaa johtaa halu löytää ideaali yhdistelmä käytännöllisyyttä sekä estetiikkaa. Tämän ansiosta yritys tutkii jatkuvasti uusia materiaaleja ja etsii uusia, kiinnostavia ja originaaleja designkonsepteja. Kaiken työn lopputuloksena on laaja valikoima erityyppisiä tuotteita koteihin, pöydälle ja keittiöön. Tuotteita yhdistää niiden kaunis muotoilu, helppokäyttöisyys, käytännöllisyys sekä kodikkuus. Yrityksen motto ”Designed to be used” kuvaa tuotteita täydellisesti.
Guzzinin filosofiaan kuuluu arkipäivän parantaminen ja jokaisen hetken tekeminen erityiseksi. Yritys pyrkii parantamaan elämänlaatua ja tähän kuuluu loogisesti myös yhteys ihmisten, tuotteiden ja ympäristön välillä. Voidakseen hyvin, täytyy olla hyvä omatunto omistamistaan tuotteista. Fratelli Guzzini kiinnittää paljon huomiota toimintansa ympäristövaikutuksiin ja pyrkii pienentämään niitä jatkuvasti. Jokainen tuote suunnitellaan ympäristöä silmällä pitäen. Esimerkiksi Guzzinin termomuovista valmistetut tuotteet voi kierrättää ja käyttää aina uudelleen ja uudelleen, tuotteet syntyvät uudelleen eri muodoissa ja väreissä ja ovat hyödyllisiä vuodesta toiseen.
Vuonna 1938 toinen sukupolvi Guzzineja aloitti pienen vallankumouksen valmistamalla kotitaloustuotteita plexilasista. Tästä lähtien yrityksen historiaa on kuvannut sarja erilaisia innovaatioita ja muutoksia. Yritys on esimerkiksi ottanut käyttöönsä sulatetun akryylin 1960-luvulla. 1980- ja 1990-luvuilla innovaatiot jatkuivat ja uusia muovisia materiaaleja tutkittiin tarkasti, jotta niistä löydettäisiin parhaat mahdolliset innovatiiviset ratkaisut. Lopputuloksena oli akryylin ja klassisten materiaalien, kuten lasin, porsliinin ja puun, yhdistelmiä. Yritys on yhä tänä päivänä perhe yritys, johtotiimin henkilöt jakavat paitsi saman intohimon innovaatiota kohtaan, myös saman sukunimen Guzzini.