Saa ensimmäisenä valikoidut alennukset ja vinkit keittiöön
*Alennuskoodi on henkilökohtainen ja voimassa ainoastaan yli 59€ ostoksissa. Rekisteröitymällä hyväksyt valikoitujen tarjousten & ruoanlaittovinkkien vastaanottamisen sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä KitchenTimelta. Voit peruuttaa uutiskirjeen koska tahansa.
Liitymme KitchenTimeen! Kiitämme Makujakaupan vuosistamme ja odotamme innolla muuttoa. Löydät saman, kattavan valikoiman keittiö- ja leivontatarvikkeita KitchenTimelta jo nyt!
Oletko varma, että haluat tyhjentää ostoskorin?
Nykyinen ostoskorisi poistetaan, jos päätät jatkaa näiden tuotteiden kanssa
VARASTONTYHJENNYS: Jopa 80 % alennus KAIKESTA*! Juuri nyt toimitusaikamme ovat normaalia pidemmät. Osta alesta nyt»
Vuodesta 2012 Excel on suunnittelupäällikkö Johanna Lissvallin johdolla suunnitellut designtuotteita, joissa on graafiset siluetit ja jotka jännittävällä tavalla yhdistävät erilaisia materiaaleja.
Excelin tarina alkoi sillä, että yrityksestä tuli suurien kansainvälisten tuotemerkkien jälleenmyyjä, minkä ansiosta yritykselle oli mahdollista jakaa jännittäviä ja ainutlaatuisia – jopa uskaliaita designtuotteita - ympäri Skandinaviaa. Vuonna 2012 yrityksen historiassa alkoi uusi aikakausi, kun Johanna Lissvall nousi yrityksen suunnittelupäälliköksi. Hänen johdollaan yrityksen suunta muuttui entistä luovammaksi ja vuoteen 2015 mennessä Excel oli jo ehtinyt luoda useamman menestyksekkään kokoelman designtuotteita, joiden suunnittelu tulee jatkumaan myös tulevaisuudessa.
Excel työskentelee designvisionsa mukaan, jonka loi Johanna Lissvall. Designvisio tarkoittaa, että Excel haluaa luoda tuotteita, joista välittyvät uudet ja innovatiiviset yhdistelmät erilaisia materiaaleja ja graafisia siluetteja. Excel haluaa innovatiivisuudesta ja erilaisuudesta huolimatta luoda tuotteita, jotka ovat ajattomia designiltaan. Tuotteissa yhdistyy intuitio, uteliaisuus sekä ymmärrys siitä, miten ihmiset haluavat käyttää yrityksen designtuotteita ja arvostaa niitä.
Excel haluaa luoda uutta designia, joka vaikuttaa markkinoihin positiivisella tavalla. Yrityksen designtuotteiden on tarkoitus täyttää sellainen tarve, joka markkinoilla on ja täyttää siellä oleva aukko. Excelin tuotteet ovat kauniita suunnitteluitaan, mutta sen lisäksi ne ovat myös erittäin käteviä ja se sopivat hyvin käytettäväksi kodin arkipäivässä sekä osaksi kodin ja keittiön jokapäiväisiä puuhia.
Suunnittelu ja muotoilu ovat osa Excelin ydintä – yrityksen toimitusjohtaja on esimerkiksi itse muotoillut pyörillä varustetun hedelmäkulhon sekä spiraalikulhon, joiden nykyään voi sanoa olevan jo Excelin klassikkotuotteita. Excelin tuotteissa on selkeä omalaatuinen tyylikieli ja sekä ajaton, yksinkertainen muotoilu. Yritys pyrkii tarjoamaan tuotteita, jonka kaltaisia ei vielä löydy markkinoilta, mutta jollaisia yrityksen suunnittelijat ja muotoilijat itse kaipaisivat markkinoille.