Usein kysytyt kysymykset

Minulla on kysyttävää tuotteesta. Mitä teen?
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@kitchentime.fi.

Ehdinkö saada tuotteeni ajoissa?
Kotisivuiltamme Toimitustiedot-kohdasta, voit lukea enemmän toimitusajoista. Toimitusajat vaihtelevat tuotteiden välillä ja jos kaipaat neuvoa, voit lähettää asiakaspalveluumme sähköpostia, jotta voimme auttaa sinua mahdollisimman nopeasti! Löydät tuotekohtaiset toimitusajat tuotesivuilta.

Mitä jos tuotteeni menee rikki toimituksessa?
Ota meihin yhteyttä, niin voimme hankkia sinulle uuden tuotteen. Sen jälkeen selvitämme asian toimitusyhtiön kanssa.

Miten palautan tuotteen?
Jos kadut ostostasi tai haluat vaihtaa tuotteesi toiseen, voit käyttää palautusoikeuttasi 90 päivän ajan. Asiakas kustantaa itse palautuksen. Lue lisää kohdasta Palautus sivuiltamme. 

Haluan saada tuotteeni ennen kuin maksan.
Jos valitset maksutavaksi laskun, lähetämme sen sähköpostitse vasta kun pakettisi toimitetaan, joten voit odottaa, että olet vastaanottanut tuotteen ennen kuin maksat.

Miten voin maksaa ostokseni?

Meillä voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi laskulla, kortilla tai verkkopankin kautta.

Onko maksaminen turvallista?

Maksukumppanimme Klarna käsittelee kaikki maksut sivujemme kautta. Yhtiö täyttää PCI DSS kriteerit ja sillä on SSL-sertifikaatti joka takaa turvallisen asioinnin verkossa. Voit maksaa myös laskulla jolloin voit maksaa tilauksen vasta kun olet saanut tuotteet. Takaamme sinulle myös 90 päivän avokaupan ja helpon palautuksen joten jos et ole täysin tyytyväinen tuotteeseesi voit palauttaa sen ja saat rahasi takaisin.

Miten paljon toimitus maksaa?

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaiklle yli 70 € ostoksille. Alle 70 € tilauksiin lisätään toimituskulut 6,99 €.

Miten toimitatte tilaukseni?

Bring/Itella kuljettaa tilaukset Ruotsista Suomeen. Paketin koosta riippuen paketti toimitetaan kotiisi tai lähimpään postiin.